top of page
  • Dora Olujić

Anita Šulentić - U njenom loncu skuhala se ideja o BEConnected projektu

Glavno mentorsko ime koje stoji iza našeg dvomjesečnog rada na projektu BEConnected, u kojem smo vam predstavili Bernaysove zaposlenike s privatne i nešto zanimljivije strane, je dr. sc. Anita Šulentić. Osim što je profesorica na našem Veleučilištu kao i na Fakultetu političkih znanosti, Anita je predsjednica Instituta radijske industrije RH. Možemo reći da je radio njena ljubav jer je na njemu i krenula cijela Anitina poslovna priča. Od producentice, preko pozicija glavne urednice na Narodnom radiju (današnji bravo!) i Enteru pa sve do one današnje - predsjednice Instituta u sklopu koje svoje znanje i ljubav prema radiju prenosi educiranjem sadašnjih i budućih medijskih djelatnika.


Već od školskih klupa, Anita Šulentić sebe je pronašla u novinarstvu, a već na drugoj godini studija zaposlila se na radiju. Uspješna karijera ono je što čini njenu sretnu sadašnjost. Uz karijeru, uživa u druženju s obitelji, trčanju i planinarenju. Iz njene kuhinje možemo namirisati razne slastice koje voli pripremati, a svojih ''5 minuta'' odvaja za čitanje stripova. Energičnost i organiziranost njene su osobine, a da svakim danom bude najbolja verzija sebe motivira ju upravo taj balans između poslovnog i privatnog.


Anita Šulentić

  • Elektronički mediji, osobito radio, Vaša su strast. Jeste li se već u djetinjstvu, kroz igru, nalazili u ulozi glavne radijske zvijezde?

Kao dijete sam maltretirala sestre i sve vršnjake igravši se ‘knjižnice’. Ja sam bila nadobudna knjižničarka koja je lupala pečate u sve knjige i časopise koje bih pronašla u kući. Samo ću reći da mama nije bila najsretnija s ispečatiranim kuharicama… Radio sam upoznala kasnije, u osnovnoj školi, kad sam se odvažno upisala u Novinarsku grupu i već sa svojim prvim prilogom osvojila glavnu nagradu u emisiji “Stigla je pošta” na Hrvatskom radiju. Nagrada je bila slikovnica o mačkama koju baš ovih dana listam sa svojim sinčićem. Potom sam na drugoj godini studiranja ugledala oglas za posao programskog producenta na tadašnjem Narodnom radiju, prijavila se i ostalo je povijest odnosno sretna sadašnjost.



  • Karijera - uspješna! A što radite kad ne radite? U čemu uživate?

Trčim polumaratone i planinarim, volim istrčati i neki dobar trail na nepoznatom terenu. Još ako je na Jadranu, nitko sretniji od mene. Na taj način izbacujem stres i punim se dobrom novom energijom. Uživam i u kuhanju i spremanju čokoladnih slastica te naravno - druženju sa sinom, suprugom i najbližim prijateljima i kolegama. U balansiranju majčinstva, u čemu sam još friška, i svih poslovnih obveza, pokušavam ne zaboraviti sebe. Naravno da sad imam puno manje vremena na raspolaganju, ali ga zato cijenim neizmjerno više nego ranije i uživam u svakoj minuti. Nakon večernjih predavanja najdraže mi je pročitati neki od stripova Dylan Doga koje već znam napamet uz craft pivo hrvatskih lokalnih pivovara.



  • Kako biste opisali svoj stil života i što Vas motivira da ga slijedite?

Po prirodi sam jednostavna, ali energična, organizirana i pomalo control freak. S druge strane opet se volim i dobro opustiti. Stil života koji vodim je upravo odraz takve mene. Radni dani su ispunjeni obvezama od ranog jutra do kasne večeri i izuzetno mi je bitno da ide sve po planu (naravno, koliko je to moguće). U Institutu radijske industrije, ali i na Veleučilištu Bernays i Fakultetu političkih znanosti radim zaista ono što najviše volim tako da su i najteži dani - dobri dani. Zato me preko vikenda možda nećete prepoznati u trenirci i tenisicama, bez šminke, kako trčim za dvogodišnjakom i uredno sam sporija od njega hehe. Upravo me taj balans i posljedično unutarnje zadovoljstvo motivira da i svaki sljedeći dan dam najbolje od sebe – kao mama, supruga, kolegica, predsjednica Instituta i predavačica.



  • Sigurna sam da zbog prirode posla često prisustvujete raznim događajima. Kakve najviše volite posjećivati?

Volim kvalitetno organizirane evente koji spajaju nova znanja i iskustva s opuštenim druženjima s poznanicima i kolegama. Uvijek ostanem oduševljena svakom dodatnom kreativom, twistovima u protokolu i energičnim domaćinima koji uživaju u plodovima svog rada.


  • Kada vidim Vas, sjetim se one poznate “fashion is my passion”. Kako biste opisali svoj modni izričaj?

Hvala na komplimentu, puno mi to znači od zaista uvijek dotjeranih studenata i studentica na Veleučilištu Bernays. Volim klasične komade kombinirati s trendovskim sitnicama. Vi me najčešće i pitate za neke haljine, sakoe i kapute koje imam po deset godina. Prepoznajem stil koji mi stoji i u kojem se osjećam najugodnije i najsigurnije tako da ne riskiram puno. No, da nisam ovo što jesam, bila bih sigurno dizajner interijera jer volim lijepo uređene, skladne i mirne prostore. Naime, stvarno ću najmanje novca izdvojiti za odjeću i obuću, a kupit ću (pre)skupi tepih ili baš kao prošli tjedan predivnu crnu staklenu policu za kupaonicu.



  • I zadnje, ali ne i manje važno pitanje. Kako ste došli na ideju da pokrenete ''BEConnected'' platformu?

Misija izbornog kolegija Digitalna i transformacija medija je vas studente koji zapravo 'živite digitalno' staviti u nesvakodnevnu situaciju te vam prikazati realno funkcioniranje medija. Uvažavajući vaše razne afinitete i vještine, osmislila sam multimedijalnu redakciju u kojoj ste brusili PR, kreativna, foto i video, novinarska i urednička znanja. Kako sam htjela da zajedno napravimo nešto konkretno, trajno i poželjno za Bernays, prijedlog je pao upravo na predstavljanje druge, manje poznate strane djelatnika Veleučilišta. Vi ste sjajno obavili svoje zadatke, a ujedno ovim putem zahvaljujem upravi, predavačima i svim ostalim djelatnicima Bernaysa na potpori i suradnji.



Tekst: Nika Mogulić

500 views0 comments
bottom of page